Siirry sisältöön
Oma Pohjantähti
Pohjantähden logoja eri väreissä.

Laskut

Tältä sivulta löydät meiltä useimmin kysytyt kysymykset laskuihin liittyen. Muut usein kysytyt kysymykset löydät täältä.

Miten saan maksuaikaa?
Minne voin ilmoittaa tilinumeroni?
Mistä näen avoimet laskuni?
Miksi laskuni näkyy maksamattomana, vaikka olen maksanut sen?
Saan palautusta vakuutusmaksuista, milloin raha saapuu tililleni?
Mikä on paperiton palvelu?
Miksi laskulleni on ilmestynyt laskutuslisä?
Miten saan laskutuslisän pois laskultani?
Miten saan e-laskun käyttööni?
Miten saan vakuutuspostin ja laskut sähköisinä Oma Pohjantähteen?
Olen yritysasiakas. Miten saan verkkolaskun käyttööni?
Olen yritysasiakas. Miten saan vakuutuspostin ja laskut sähköisinä Oma Pohjantähteen?
Kuinka monessa erässä voin maksaa vakuutukseni?
Kuinka nopeasti paperilaskutuslisä poistuu laskulta, kun otan sähköisen laskutustavan käyttöön?
Miten toimin, jos maksoin laskun väärillä tiedoilla?
Miksi en saa enää paperilaskuja?
Olen saanut irtisanomisilmoituksen ja maksumuistutus 2. -laskun, ovatko nämä molemmat aiheellisia?
Olen tehnyt muutoksia vakuutukselleni, miten laskutus toimii?
Minulla on e-laskutus käytössä, miksi minulla on kaksi tai useampia laskuja verkkopankissani samalla eräpäivällä?
Autossani on vakuutuksen maksamattomuustieto Traficomilla. Miten toimin?
Voinko saada laskuilleni toivomani eräpäivän?
Onko laskuissani aina sama viitenumero?