Siirry sisältöön
Oma Pohjantähdessä sekä verkkokaupassa 9.5. klo 21:00 - 10.5. klo 16:00 välisenä aikana suoritettavien huoltotöiden vuoksi mainitut palvelut ovat käyttökatkolla. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Puhelinpalvelussa poikkeuksia Vapaaehtoisten henkilökorvausten puhelinpalvelu on avoinna 5.5.-9.5. poikkeuksellisesti klo 14-16. Lisäksi puhelinpalvelu on toukokuussa auki poikkeavin aukioloajoin seuraavasti: - ti 13.5. avoinna klo 14-16 - to 15.5. avoinna klo 14-16 - ti 20.5. avoinna klo 14-16 - to 22.5. avoinna klo 14-16 - to 27.5. avoinna klo 14-16 - to 29.5. suljettu Muutoin vapaaehtoisten henkilökorvausten puhelinpalvelu on avoinna normaaliin tapaan ma-pe klo 10-16. Henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu on avoinna 6.6. poikkeuksellisesti klo 12 asti.

Oma Pohjantähti
Pohjantähden logoja eri väreissä.

Muutokset vakuutuksiin ja asiakastietoihin

Tältä sivulta löydät meiltä useimmin kysytyt kysymykset vakuutusten ja asiakastietojen muutoksiin liittyen. Muut usein kysytyt kysymykset löydät täältä.

Miten voin tehdä muutoksia vakuutuksiin tai asiakastietoihin?
Mitä minun pitää tehdä, kun muutan?
Onko vakuutukseni voimassa vanhassa osoitteessa muuton aikana?
Olen muuttamassa omakotitaloon, mitä tietoja tarvitsen kotivakuutuksen päivittämiseen?
Olen hankkinut hälytysjärjestelmän, joka sisältää vuoto- palo- ja murtosuojauksen. Saanko alennusta vakuutusmaksuihin?
Täytyykö vakuutuksiin tehdä muutoksia, kun lapsesta tulee täysi-ikäinen?
Kuinka voin irtisanoa vakuutukseni?
Päättyvätkö autoni vakuutukset automaattisesti, kun olen myynyt auton?
Miten teen liikennekäytöstäpoiston tai -oton?