Siirry sisältöön
Muutoksia puhelinpalveluiden aukioloajoissa

Irtaimistokorvausten puhelinpalvelu on avoinna ma 21.10. klo 10-12.30. Lokakuussa irtaimistokorvausten puhelinpalvelu palvelee ke-pe poikkeuksellisesti klo 14-16. | Kiinteistökorvausten puhelinpalvelu palvelee ma 21.10. klo 10-12.30 ja on kiinni 23.10.2024 | Vastuu- ja oikeusturvakorvausten puhelinpalvelu on lokakuussa avoinna klo 12-16.

Oma Pohjantähti
Pohjantähden logoja eri väreissä.

Strategia 2023-2025

Ihmisen kokoinen vakuutusyhtiö

Turvaamme asiakkaidemme arkea vastuullisesti. Elämme kannattavasta, alaa nopeammasta kasvusta ja asiakkaidemme auttamisesta.

Toimintamme perustuu poikkeuksellisen henkilökohtaiseen palveluun. Digitalisaation lisääntymisestä huolimatta meillä voi edelleen asioida myös kasvokkain. Yritysasiakkaille tarjoamme oman vakuutusihmisen.

Aikaansaavan myyntiorganisaatiomme lisäksi panostamme laadukkaaseen puhelinpalveluun sekä asiakkaidemme itsepalvelukanavien kehittämiseen. Omia kanaviamme vahvistavat halutut, tavoitteitamme tukevat kumppanit.

Erottaudumme kilpailijoistamme yhtiönä, jonka henkilökohtaisuuteen perustuva palvelu ja poikkeuksellisen ammattitaitoiset ihmiset, vakuutusalan erikoisjoukot, mahdollistavat ylivertaisen asiakaskokemuksen.

Meitä pohjantähtiläisiä kuvastavat avoimuus, suoruus ja rohkeus. Annamme, vastaanotamme ja pyydämme palautetta emmekä säästele kiitoksia.

Olemme avoimesti ylpeitä työmme merkityksellisyydestä ja meillä on töissä kivaa. Panostamme välittömyyteen ja matalaan organisaatiohierarkiaan.

Arvomme: Ajassa elävä | Ihmisen kokoinen | Yhtiöstä ylpeä | Yrittäjähenkinen