Haemme yritysvakuutusmyyjää Jyväskylän ja Kuopion alueelle

Tule mukaan rakentamaan uudistuvaa Pohjantähteä ja jätä kädenjälkesi menestystarinaamme. Haemme nyt myynninnälkäisiä tuloksentekijöitä Keski-Suomen ja Pohjois-Savon alueelle yritysmyyntitiimiin

yritysvakuutusmyyjäksi

Sinun roolissasi toimit yritysasiakkaidemme asiantuntija-apuna yritystoiminnan ja henkilöriskien tunnistamisessa sekä turvaamisessa. Yritysasiakkaiden uusasiakashankinta on merkittävin osa työtäsi. Kokemus vakuutusalalta on eduksi, mutta ei edellytys. Meille tärkeintä on oikeanlainen asenne ja motivaatio. Tarjoamme sinulle perehdytyksen vakuutusalaan ja Pohjantähden tuotteisiin. Tavoitteemme yhdessä sinun kanssasi on, että vakuutusmyyjä tavoittaa motivoivan palkkiotason tehtävässään. Tehtävässä toimit itsenäisenä yrittäjänä (esim. toiminimi).

Odotamme sinulta

• näyttöjä tuloksekkaasta myyntityöstä tai vakuutusalan osaamista
  • halua sitoutua tavoitteelliseen myyntityöhön ja asiakashankintaan
  • tavoitteista motivoitumista ja valmiutta työskennellä niiden eteen
  • riskinottokykyä ja tavoitteellista otetta tekemiseen
  • suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista osaamista

Tuloksekas myyntityö vaatii tavoitteellista ja kurinalaista työskentelyä, mutta me myös autamme sinut alkuun monin eri tavoin. Saat meiltä myytäväksesi valmiit tuotteet eli kattavan salkun erinomaisia ja kilpailukykyisiä vakuutustuotteita. Tarjoamme sinulle myös runsaasti potentiaalisia asiakkaita kontaktointiin. Tukenasi myynnissä on vakuutusalalla kokenut franchising-yrittäjämme Juha sekä vakuutusmyyjistä koostuva tiimi. Työskentely yrittäjänä on luonnollisesti vapaata ja joustavaa. Kukin myyjä löytää itselleen sopivimmat tavat saada tulosta aikaan.

Tarjoamme sinulle motivoivan tehtävän kiinnostavien vakuutustuotteiden parissa. Saat kauttamme myös työskentelyvälineet, jotta sinä voit keskittyä työhösi parhaalla mahdollisella tavalla. Järjestämme säännöllisesti koulutusta, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua. Ihmisen kokoisessa vakuutusyhtiössä teemme joka päivä merkityksellistä työtä asiakkaidemme eteen.

Haethan tehtävään viimeistään 17.12.2023. Voit hakea rekrytointijärjestelmämme kautta tai ottamalla matalalla kynnyksellä yhteyttä soittamalla tai viestillä.

Lisätietoja tehtävästä saat suoraan franchising-yrittäjältämme Juha Klasilalta p. 045 162 0608. Ole rohkeasti yhteydessä, mikäli tämä herätti mielenkiintosi. Mikäli Juha ei ehdi asiakastapaamisista johtuen vastata soittoosi, laita vaikka tekstiviesti perään.

Aloitamme keskustelut tehtävästä kiinnostuneiden kanssa jo hakuaikana ja etenemme heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Tehtävässä voit aloittaa joustavasti sopimuksen mukaan.

Tehtävään valittavan luottotiedot tarkastetaan ja lisäksi edellytämme vakuutusalaa koskevien säännösten mukaista hyvämaineisuutta.

Säilytämme hakemuksia liitteineen 18 kuukautta valinnan tehtyämme.

Ai mikä Pohjantähti? Vakavarainen vakuutusalan konkari, alalla jo lähes 130 vuotta
Voimakkaasti uudistuva, ketterä ja kehittyvä, asiakkaiden omistama keskinäinen vakuutusyhtiö. Yli 20 toimistoa Helsingistä Rovaniemelle. Lähes 500 ammattilaista asiakkaiden avuksi, joista seitsemän Joonasta, kahdeksan Juhaa ja yhdeksän Hannaa. Yksi Pohjantähti ja kaikki sen puolesta – työskentelyä vastuullisesti, mutta huumorilla ja yhteistyöllä asiakkaan parhaaksi #ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö. Sinustako uusi yrittäjämme? Katso, miksi se kannattaa.

#ihmisenkokoinenvakuutusyhtiö