Siirry sisältöön
Puhelinpalvelussa poikkeuksia

Vapaaehtoisten henkilökorvausten puhelinpalvelu on avoinna 5.5.-9.5. poikkeuksellisesti klo 14-16. Lisäksi puhelinpalvelu on toukokuussa auki poikkeavin aukioloajoin seuraavasti: - ti 13.5. avoinna klo 14-16 - to 15.5. avoinna klo 14-16 - ti 20.5. avoinna klo 14-16 - to 22.5. avoinna klo 14-16 - to 27.5. avoinna klo 14-16 - to 29.5. suljettu Muutoin vapaaehtoisten henkilökorvausten puhelinpalvelu on avoinna normaaliin tapaan ma-pe klo 10-16. Henkilöasiakkaiden puhelinpalvelu on avoinna 6.6. poikkeuksellisesti klo 12 asti.

Oma Pohjantähti
Pohjantähden logoja eri väreissä.

Strategia 2023-2025

Ihmisen kokoinen vakuutusyhtiö

Turvaamme asiakkaidemme arkea vastuullisesti. Elämme kannattavasta, alaa nopeammasta kasvusta ja asiakkaidemme auttamisesta.

Toimintamme perustuu poikkeuksellisen henkilökohtaiseen palveluun. Digitalisaation lisääntymisestä huolimatta meillä voi edelleen asioida myös kasvokkain. Yritysasiakkaille tarjoamme oman vakuutusihmisen.

Aikaansaavan myyntiorganisaatiomme lisäksi panostamme laadukkaaseen puhelinpalveluun sekä asiakkaidemme itsepalvelukanavien kehittämiseen. Omia kanaviamme vahvistavat halutut, tavoitteitamme tukevat kumppanit.

Erottaudumme kilpailijoistamme yhtiönä, jonka henkilökohtaisuuteen perustuva palvelu ja poikkeuksellisen ammattitaitoiset ihmiset, vakuutusalan erikoisjoukot, mahdollistavat ylivertaisen asiakaskokemuksen.

Meitä pohjantähtiläisiä kuvastavat avoimuus, suoruus ja rohkeus. Annamme, vastaanotamme ja pyydämme palautetta emmekä säästele kiitoksia.

Olemme avoimesti ylpeitä työmme merkityksellisyydestä ja meillä on töissä kivaa. Panostamme välittömyyteen ja matalaan organisaatiohierarkiaan.

Arvomme: Ajassa elävä | Ihmisen kokoinen | Yhtiöstä ylpeä | Yrittäjähenkinen